Lirik Lagu Ost Hero Seorang Cinderella - Fattah Amin dan Fazura

Lirik Lagu Ost Hero Seorang Cinderella - Fattah Amin dan Fazura - Hallo sahabat Lirik Syair Lagu, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Lirik Lagu Ost Hero Seorang Cinderella - Fattah Amin dan Fazura, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Fattah Amin, Artikel fazura, Artikel OST, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Lirik Lagu Ost Hero Seorang Cinderella - Fattah Amin dan Fazura
link : Lirik Lagu Ost Hero Seorang Cinderella - Fattah Amin dan Fazura

Baca juga


Lirik Lagu Ost Hero Seorang Cinderella - Fattah Amin dan Fazura

Lirik Lagu Ost Hero Seorang Cinderella - Fattah Amin dan Fazura - Hallo sahabat Lirik Syair Lagu, Pada Film yang akan kalian donwload ini dengan judul Lirik Lagu Ost Hero Seorang Cinderella - Fattah Amin dan Fazura, kami telah mempersiapkan link download film ini dengan sangat baik untuk anda tonton dan download. mudah-mudahan isi dari film film Fattah Amin, film fazura, film OST, yang kami sediakan untuk anda dapat kalian download dan tonton untuk diambil manfaat dari film tersebut. baiklah, selamat menonton.

Judul : Lirik Lagu Ost Hero Seorang Cinderella - Fattah Amin dan Fazura
link : Lirik Lagu Ost Hero Seorang Cinderella - Fattah Amin dan Fazura

Baca juga


Lirik Lagu Ost Hero Seorang Cinderella - Fattah Amin dan Fazura

Lirik Lagu Hero Seorang Cinderella Fattah Amin dan Fazura. Sedang melayan Radio tadi kami terdengar yang Fazura dan Fattah Amin Akan menyanyikan sebuah lagu tema OST untuk drama Hero Seorang Cinderella.


Khabarnya lagu tersebut diberi judul sama dengan drama iaitu Hero Seorang Cinderella. Fattah Amin sebelum ini popular dengan lagu Wanita Terakhir. Kami di sini pun tak sabar untuk mendengar lagu daripada Fattah Amin dan Fazura ni.

Tetapi sebelum itu apa kata kita tengok dulu mengenai drama adaptasi novel Hero Seorang Cinderella karya Anjell yang akan disiarkan di slot Mega Drama (Astro Ria).

JUDUL : HERO SEORANG CINDERELLA
TARIKH / MASA : Mei 2017
SIARAN TV : Slot Mega Drama (Astro Ria)
PENULIS NOVEL : Anjell
PENGARAH : Michael Ang
TERBITAN : Cube Film Sdn Bhd
PELAKON : Fattah Amin, Fazura, Uqasha Senrose, Zizie Izette, Iswan Ismail, Jasmine Suraya

WATAK PELAKON
Fattah Amin sebagai Tengku Ian Uzzam
Fazura sebagai Nura Medina
Uqasha Senrose sebagai Puteri Emallyn

SINOPSIS RINGKAS HERO SEORANG CINDERELLA

Kisah seorang Cinderella bernama Nura Medina dan hero, Tengku Ian Uzzam.

Sekali pandang, orang mesti cakap dia sesuai untuk Cinderella versi thriller. Dia cantik tapi muka dia beku. Senyum ikhlasnya mahal. Jelingannya tajam mengalahkan pedang. Semuanya hanya untuk menutup kisah hidupnya. Itulah Nura Medina.

Seratus lapan puluh darjah pula dengan heronya. Heronya masih versi Prince Charming. Dia kacak membunuh. Senyumnya ikhlas versi pencair hati. Jelingannya mampu bikin anak dara penasaran. Dan kepulangannya ke Malaysia kali ini bersama satu amanah. Itulah Tengku Ian Uzzam.

Jangan Lupa untuk menonton drama Hero Seorang Cinderella ini nanti.

Lirik Lagu Hero Seorang Cinderella

Lirik Lagu Hero Seorang Cinderella akan dikemaskini pada masa akan datang. Terima Kasih. Untuk membaca lirik lagu hero seorang cinderella disini

Dengarkan Juga Lagu
    Fattah Amin - Wanita Terakhir
    Fazura Feat Jason Dy - Nothing Like Pike Ibig

Teaser Hero Seorang Cinderella







Demikianlah Artikel Lirik Lagu Ost Hero Seorang Cinderella - Fattah Amin dan Fazura

Sekianlah artikel Lirik Lagu Ost Hero Seorang Cinderella - Fattah Amin dan Fazura yang dapat kalian baca pada kali ini,jangan lupa untuk terus berkunjung pada blog ini untuk mendapatkan banyak artikel bermanfaat yang dapat kalian baca dan mudah-mudahan semua artikel yang ada di blog ini bisa memberi manfaat untuk kalian semua. baiklah, sampai jumpa pada postingan artikel lainnya. Terimakasih

Anda baru saja membaca sebbuah artikel yang berjudul Lirik Lagu Ost Hero Seorang Cinderella - Fattah Amin dan Fazura dengan alamat URL link https://lirik-syairlaguku.blogspot.com/2017/05/lirik-lagu-ost-hero-seorang-cinderella.html


Demikianlah Artikel Lirik Lagu Ost Hero Seorang Cinderella - Fattah Amin dan Fazura

Sekianlah artikel Lirik Lagu Ost Hero Seorang Cinderella - Fattah Amin dan Fazura kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Lirik Lagu Ost Hero Seorang Cinderella - Fattah Amin dan Fazura dengan alamat link https://lirik-syairlaguku.blogspot.com/2017/05/lirik-lagu-ost-hero-seorang-cinderella.html

0 Response to "Lirik Lagu Ost Hero Seorang Cinderella - Fattah Amin dan Fazura"

Posting Komentar