Lirik Lagu OST Hikayat Cinta Si Pematah hati

Lirik Lagu OST Hikayat Cinta Si Pematah hati - Hallo sahabat Lirik Syair Lagu, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Lirik Lagu OST Hikayat Cinta Si Pematah hati, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel OST, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Lirik Lagu OST Hikayat Cinta Si Pematah hati
link : Lirik Lagu OST Hikayat Cinta Si Pematah hati

Baca juga


Lirik Lagu OST Hikayat Cinta Si Pematah hati

Lirik Lagu OST Hikayat Cinta Si Pematah hati - Hallo sahabat Lirik Syair Lagu, Pada Film yang akan kalian donwload ini dengan judul Lirik Lagu OST Hikayat Cinta Si Pematah hati, kami telah mempersiapkan link download film ini dengan sangat baik untuk anda tonton dan download. mudah-mudahan isi dari film film OST, yang kami sediakan untuk anda dapat kalian download dan tonton untuk diambil manfaat dari film tersebut. baiklah, selamat menonton.

Judul : Lirik Lagu OST Hikayat Cinta Si Pematah hati
link : Lirik Lagu OST Hikayat Cinta Si Pematah hati

Baca juga


Lirik Lagu OST Hikayat Cinta Si Pematah hati

Lirik Lagu Ost Hikayat cinta si pematah hati. Sedikit kisah mengenai hikayat cinta si pematah hati di mana mengisahkan Wafeen teringat kembali cinta Pertamanya ketika waktu sekolah. Rayyan cemburu mendapat tahu Wafeen bersama adiknya, Elhan.



Sinopsis Ringkas Hikayat Cinta Si Pematah Hati.

Wafeen Wardah mempunyai impian untuk membina rumah tangga bersama lelaki ilihannya, Daniel Elhan. Sayangnya, sekian lama dia menanti masih belum ada sebarang tanda di jari. Bukan kerana tak sabar menanti tetapi Daniel Elhan hanya pandai menabur janji hinggalah suatu hari dia bertemu dengan seorang lelaki bernama Rayyan Rayqarl.

Rayyan Rayqarl yang kehilangan ibunya disisihkan oleh ayahnya yang berkahwin dengan bekas orang gaji. Rayyan Rayqarl mengambil keputusan untuk tinggal jauh daripada keluarganya. Pertemuannya dengan Wafeen Wardah membuatkan dia jatuh cinta pandang pertama. Sayangnya, gadis yang dipuja sudah mempunyai kekasih iaitu Daniel. Daniel Elhan sebenarnya adik tiri Rayyan Rayqarl. Sifat Rayyan yang suka makan karipap pusing mengingatkan Wafeen pada seorang lelaki pada zaman kanak-kanaknya.

Sementara itu, Daniel dipaksa bertunang dengan Tengku Zarynn membuatkan Wafeen kecewa. Daniel pula tidak dapat melupakan Wafeen cuba merisik Wafeen bagi pihaknya. Rayyan yang mendapat tahu merancang dengan Tengku Zarynn untuk memenangi hati Wafeen.

Lirik Lagu Ost Hikayat Cinta Si Pematah Hati

LAGU TEMA / OST HIKAYAT CINTA SI PEMATAH HATI
Tajuk Lagu : Aku Cinta
Penyanyi : Syamel & Ernie Zakri
Lagu : Syamel
Lirik : Syamel Aqmal

Tajuk Lagu : Oh Cinta
Penyanyi : Bella Nazari
Komposer : Hael Husaini, Mike Chan & Ezra Kong

Tajuk Lagu : Jangan Menangis
Penyanyi : Aizat Amdan
Komposer : Faizal Tahir, Mike Chan, Ezra Kong

Tajuk Lagu : Tabahkanlah
Penyanyi : Twinnies
Lagu : DJ Fuzz
Lirik : Adi Viral

Tajuk Lagu : Tetap Ada Kamu
Penyanyi : Putera Muhammad
Lagu : Awi Rafael & Faizal Tahir
Lirik : Awi Rafael & Yasin

Tajuk Lagu : Kumbang Dan Bunga
Penyanyi : Wanie Kayrie feat Viral
Lagu & Lirik : DJ Fuzz

Tajuk Lagu : Sabar
Penyanyi : Ismail Izzani
Lagu & Lirik : Omar K, Adib Hamdi, Ismail Izani, Zyn


Demikianlah Artikel Lirik Lagu OST Hikayat Cinta Si Pematah hati

Sekianlah artikel Lirik Lagu OST Hikayat Cinta Si Pematah hati yang dapat kalian baca pada kali ini,jangan lupa untuk terus berkunjung pada blog ini untuk mendapatkan banyak artikel bermanfaat yang dapat kalian baca dan mudah-mudahan semua artikel yang ada di blog ini bisa memberi manfaat untuk kalian semua. baiklah, sampai jumpa pada postingan artikel lainnya. Terimakasih

Anda baru saja membaca sebbuah artikel yang berjudul Lirik Lagu OST Hikayat Cinta Si Pematah hati dengan alamat URL link https://lirik-syairlaguku.blogspot.com/2017/04/lirik-lagu-ost-hikayat-cinta-si-pematah.html


Demikianlah Artikel Lirik Lagu OST Hikayat Cinta Si Pematah hati

Sekianlah artikel Lirik Lagu OST Hikayat Cinta Si Pematah hati kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Lirik Lagu OST Hikayat Cinta Si Pematah hati dengan alamat link https://lirik-syairlaguku.blogspot.com/2017/04/lirik-lagu-ost-hikayat-cinta-si-pematah.html

0 Response to "Lirik Lagu OST Hikayat Cinta Si Pematah hati"

Posting Komentar